"Sädd på lide läbbglans, babyyy"

Jahapp, här sitter man o kollar på Survivor repriser på tv400. Har typ följt det nu på nätterna haha. Klockan är 04.12 o jag funtar på om jag ska hoppa i säng. Klockan fyra... Det går frammåt!
Jaja, min dag har varit rätt skön!
Blev tidig uppgång idag. Kl tolv ringde klockan o jag va en zomibe. Men efter en dusch piggnade jag till! Jag klädde på mej o allt sånt o sen så begav jag mej ned mot stan. Där mötte jag elina! Vi skulle ta en liten fikus på nancy's. Det va länge sen! Satt där o snacka lite medans jag slemmade i mej min macka o elina sin potatissallad. Sen tog vi en tripp genom våran härliga stad. Men eftersom allting stängde kl fyra så fanns det inte så mkt att göra. Så vi gick mot centralen. Där köpte jag mitt efterlängtade pluskort. Men det rånade mej! SJUHUNDRA JÄVLA FYRTIO KRONOR... Nu har jag endast 50 kr kvar i plånkan! Men what to do. I need a pluskort!
Efter det åkte vi hem men bestämde att kvart i sex skulle vi ta bussen tillbaka till centralen. Och det gjorde vi!
Sen satte vi oss på tåget (med några söööööta vänner haha) och åkte mot stuvsta, sen tog vi bussen o hoppa av vid heron :). Där åt vi gotti mat o så gick vi på bio.
Såg saw fyra, även fast jag inte sett nån av saw filmerna, och elina har bara sett ettan. Men vi tänkte "skit samma" så det fick bli den.
Fan va äcklig den va! Hoppade till som nåt jävla spasmeroffer och fick tom ut några småskrik haha.. Men den va bra:)!
Imorn blir det städa, sola o sen fika med cilla + resten av tjejorna hoppas jag :).

Good Nightie!

Kommentarer
Postat av: maria

Jag är på för fika jaaooo :) ringer dig senare idag stööömpan !

Postat av: E.

möddaaa ja åd faktist potatisgratäääng hshsh:P, jaa men vi får ja alldid söta vänner, men ja gillar din rubrik, haha.. du bara flippar!

2008-01-07 @ 17:32:43
URL: http://elinaheikkila.blogg.se
Postat av: Johanna

haha jaaa jag vet! vafan fick jag potatissallad ifrån :s... haha ja "hejdå" haha södisar! hahaha sluta... den e sööd:D! bara vi som fattar dock. men vad gör de :D

2008-01-07 @ 23:24:22
URL: http://johannaschwerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback