Glad, eller bara snurrig?

Jag vet inte varför jag känner mej så glad just nu. Inget speciellt som har hänt egentligen. Jag har huvudvärk, Vilma är spysjuk, jag är fattig som en kyrkråtta (ere så man brukar säga haha?), det är fett långt kvar till sommaren, skolan dödar mej osv.
Men, de känns bara bra på nåt sätt. Kanske är jag bara hög på nagellacksborttagningsmedlet som osar hela rummet. Men men, det gör mej glad iaf haha.
Imorn ere pannkakor i skolan, och egentligen ska vi börja halv ett. Men eftersom jag är pannkaksberoende och missar inte en chans där man får gratis panncakes, så ska vi komma till skolan lite tidigare så vi hinner äta. Hihi! Kanske det som gör mej så glad!

Jag sitter o pratar med Elina på msn nu. Och som vanligt pratar vi om allt mellan himmel och jord. Med en o annan kabbe där imellan. Men asså vad skulle jag göra utan henne? Jag skulle inte vara jag om hon försvann.
Det är så sjukt när man tänker att jag fyller 18 i vår, och Elina fyller 19 i sommar. Vi va ju fan nyss småpluttar som sprang runt på ishockeyvägen och bara var allmänt störda. Helt sjukt vad tiden går snabbt! Men asså, den människan är den underbaraste vännen på denna jord. Skulle du försvinna vet jag inte hur jag skulle kunna leva. Vi har aldrig bråkat (på allvar) på hela tiden vi har känt varandra, sen vi va typ två, tills för några veckor sen. Och under den tiden mådde jag fan piss.
Jag har många underbara vänner, men du är den som verkligen känner mej. Haha, aja nu ska jag sluta hylla min käre vän. Men jag hoppas verkligen du tar åt dej, för du är den som betyder mest ♥.
Nu ska jag fortsätta kolla på My name is earl. Det är typ du och jag. Du e earl, jag e randy! Haha.

Puss



image192
Haha snöggste bilden. Vibecke minerna är på! Men du är värd guld Elina Heikkilä ♥

Kommentarer
Postat av: E.

SNÖGGASTE BILDEN JÅNAAAS:O:O, vrf tog du inte snögga bilden när vi asgarvar hahha. JAA asså tänk du blir 18 åååååår, o ja 19 åår, haha nyss va vi lixom 6 o sprang runt i troser o top på gatan o va snögga! Ja de där vid nyår va inte riktigt braa, men visste ändå att de skulle blir bra nånstans för att de är du och jag johanna:D hihi, Man måste väll ha nått "bråk" för att vänskapen ska bli starkare men ja tror inte på de för våran har varit stark hela tiden, de har inte varit mer eller mindre utan braaaaaaa hela vägen:D, o snart börjar vårt vuxenliv johanna! ojojoj, vilka resor o allt vi ska göra mahaha, sen när du gifter dej o allt:D, haha så står ja där me bibil hahahhaha:D, jaja! DU är BÄST johanna med tuttschampoo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback