Ge mej bara!

Jag tror jag avlider snart.  Jag är så hungrig! Har inte ätit nåt på hela dan, förutom lurren i skolan. Men de va ju vod typ elva? Måste ha mat snart innan jag börjar tugga på mej själv. Men det är bara o vänta.

Idag har det inte hänt något speciellt. Förutom att JAG FICK G PÅ MATTE NATIONELLA! Jag blev så glad så glad.. Så nu måste jag på G på hela kursen. Annars ere nåt som e fel!
Men det är väl ungefär det som har hänt idag. Sov när jag kom hem från skolan. TRE timmar! Inte bra. Men det gick verkligen inte att hålla upp ögonlocken.

Puss

Everyday is a new day...


Kommentarer
Postat av: E.

hihih graddiiis jånas till G: et, nu är du medlem i min klubb;), höhö ja åt kabbe nöööss asså bibil:O

2008-01-09 @ 19:46:01
Postat av: Johanna

hahaha YES! änkligen kom kjag med i din grupp.. ååh va godd! jag tog en karris nöss :D

Postat av: Therese

jag fick G !! :D:D:D då måste du också fått det!!

2008-01-11 @ 12:54:42
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback