Upp o hoppa

Igår var ju jag och Elina barnvakt. Och självklart köpte vi massa godis o gott. Sen kollade vi på melodifestivalen. Den bästa låten va ju LÄTT upp o hoppa. Haha, så jävla söt han som rappade. Äta han! Jag, Joline o Elina shaka gärnet till den haha. BWO sög ju som vanligt! Äckliga människor med äckliga låtar haha. Men, man visste ju att dom skulle gå vidare. Och så jävla knäckande att inte dåliga Patrik Isaksson kom med. Hatar han. Moaha de va bra!
Iaf, efter melodifestivalen så åkte vi hem till Linda. Kolla lite filmer o sådär. Ungarna somnade rätt snabbt! Vid 4 kom Linda hem. Så då traskade jag o Elina hemmåt. Somna som en stock sen.

Idag vaknade jag två. Skönt o sova! Jag får damp för min tandställning, den som sitter bakom tänderna, har gått sönder. Jag bet i nån godis igår och så knakade det till o så gick den sönder. Så nu måste man ringa tandis oxå. Suck!
Idag ska vi träna igen. Skönt! Nej, ska väl kolla lite på TV sen måste man göra sej i ordning för work outen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: ingo

hej min kära syster...han som va så söt e från ett ställe nära östervåla...malin känner honom!!!!hihihihihihihihi

2008-02-24 @ 16:21:14
Postat av: Anonym

jaaa han va äkligt söto_:D hihi, men booobis filmen du gillade mest;)

2008-02-24 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback