Sova är livet

Jahapp. Idag var det en fett jobbig skoldag! Hade bara två lektioner, men dom va jobbiga. Även fast vi typ inte gjorde nånting. På lunchrasten spelade vi tecknet. Haha, Nina och jag i par. Det går inte o slå oss o självklart vann vi :). De gamla takterna sitter i från alla våra turneringar i Oxbacken och Blombacka haha.
Sen efter lunch vare samhälle. Och vi hade massa att göra. Satt hela lektionen o jobba som grisar. Vi slutade egentligen kvart över två, men dom som va klara fick gå. Gissa när åkte hem? Kvart i FYRA.
Och det var verkligen på håret att vi hann med kvart i tåget. När vi kmr ut ser jag att det fortfarande står massa folk på perrongen, vilket e rätt konstigt eftersom tåget precis borde gått. Sen hör man Cilla skrika " DET KOMMEEER" o så kutar vi o vi hinner.
Det var skönt! Tog sen bussen hem. Höll på o somna! Hade ingen energi till nånting. Hade inte ätit på hela dagen typ. Förutom några äckliga spagettisar i skolan. Smaka rumpa. Feting huvudvärk hade man oxå. Jävla samhällsskit som skulle döda en. Så jag skickar ett sms till Elina o säger att jag inte orkade träna idag plus att jag hade massa skolskit att göra.
När jag kom hem åt jag ett äpple, sen la jag mej o sov. Sov från halv fem till halv sju. Asså inte bra!! Kmr inte kunna somna inatt. Men de e så sjukt skönt o få sova när man verkligen känner att ögonen inte kan vara öppna längre.
Vaknade av att telefonen ringde. Hann inte svara! Trodde att alla hade kommit hem, men här hemma var det helt tomt. Har fortfarande inte ätit nåt, o jag undrar vart alla är. Haha! Men dom lär väl komma snart. Hoppas jag.

Adjö!

En äcklig dag kvar nu sen är det loov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback