Söndag

Igår var det först Melodifestivalen som gällde. Ja, vad ska jag säga. Christer Sjögren i melodifestivalen. Döda mej! Sen kollade jag på Titanic. Grät lika mkt som alltid! Den filmen slår fan alla filmer. Gick o la mej vid typ halv fem haha. Läste lite i min bok oxå moaha!
Idag va jag duktig. Vaknade vid tolv, gick ner o duscha. Sen storstädade jag hela mitt rum. Det behövdes kan jag ju säga! Dammråttorna började ta över i rummet. Efter det  åt jag lite o gjorde lite andra välbehövliga grejer.
Idag blir det träning. Äntligen kör vi igång! Vi kmr va snyggast. Haha, eller inte. Men vafan, ofta man e snygg när man tränar lixom. 
Friskis&Svettis, here we come!


image194

Kommentarer
Postat av: E.

haha, jaduuu de här kan bli en upplevelse för livet;P, men jånas vi e alldid lika snäggaa när vi tränis:D

2008-02-10 @ 16:26:34
Postat av: Therese

haha.nej precis. man ska inte klaga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback