Sommarjobb

Istället för att plugga har jag suttit o letat sommarjobb. Har inte hittat nånting! Alla jobb kräver ju tidigare erfarenheter eller utbildningar. Och jag har ju NOLL erfarenheter om man säger så.
Hoppas verkligen att jag får det där sommarjobbet på Scania. Fatta va kul lixom! Åh, de skulle verkligen vara perfekt. Jag skulle typ börja gråta om jag fick de haha. Så jävla fattig e jag! Måste ha varenda krona jag kan få i sommar. Sen skulle de ju va kul eftersom man får leka o massa sånt med barnen. Ett perfekt sommarjobb helt enkelt. Men, inte så stor chans att man får det. Men, hålla tummarna kan man ju alltid göra.

Jag fick lite tråkigt för en stund sen. Så jag börja klippa min lugg. Den hade blivit så lång! Nu blev den helt fuckad. Men orkar inte bry mej om mitt bajshår längre. Det går aldrig o fixa det så som man vill ha det ändå. Snart blire o köra en Brittan o raka av allting.
Nej, ska kolla på L-word nu.  Finns inget annat på tvn!

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: C

Haha hoppas du får jobbet då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback