Kolgrillen

Det var skönt o träna idag. Längtar tills nästa gång, som e imorn höhö. Cykelturen hem va seg o mina ben kändes som spagetti. Men vi klarade det.
Det är typ 7-8 km dit bort till Weda. Så vi cyklar runt 15 km 3-4 ggr i veckan. Plus träningen. Fan om inte kondisen förbättras haha.
När jag kom hem så hade mamma o dom redan käkat. Så hon köpte kolgrillen till mej. Jag o Elina typ drömde om de på vägen hem haha. O så fick jag de! Det var äckligt gott kan jag ju informera er om, speciellt dej Elina. Moahaha!
Har precis kollar klart på Accepted. Den va faktist bra :)! Ska väl snart lägga mej i sängen o läsa lite. Men först ska jag kolla lite på King-Kong. Länge sen jag såg den ju.

Good night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback