Kaos

Shit, jag är helt skakis!
För ett tag sen satt jag här o skulle börja skriva på historiearbetet. Så kmr Vilma upp o skriker att Mysan är i tvättmaskinen. Så jag kutar ner o ser precis hur mamma drar ut Mysan ur tvättmaskinen. Helt dygnsur och jamade som en galning. Sen kunde hon inte gå utan bara snubbla runt! Usch, hemskt o se. Alla fick panik. Sen tog vi en handduk o försökte få henne torr och varm. Hon skakade som ett asplöv! Sen ringde mamma Animlen o dom sa att vi skulle vänta ett tag o kolla så att hon åt o drack och kolla så att hon inte hade brytit nåt. Annars skulle vi åka dit! Nu ligger hon i mammas säng med täcke o allt. Vi försöker värma henne med hårtork för hon e fortfarande blöt.
Mamma brukar alltid kolla igenom tvätten innan hon sätter på den, just för att vi vet att kattjäkeln ska vara överallt. Men idag struntade hon i det.
Precis när mamma satt på maskinen kmr Vilma ner o säger " Vad ere som låter?". Och då säger mamma på skämt " Jag kanske har slängt in Mysan i tvättmaskinen". Precis då ser hon en tass i tvättmaskinen. Och det går ju inte o öppna den på en gång, utan man måste först stänga av den o sen vänta 30 sek innan de går att öppna.
Hade inte Vilma kommit ner då så hade mamma inte märkt nånting. Då hade vi inte haft nån Mysan längre! Det var
 på håret att hon ens klara sej nu. Katter har verkligen nio liv!

Om ett tag ska jag bege mej till Lindas gamla lägenhet o städa den. Så får vi lite extra money :)!

Puss och kram

image203

Tokig misse!

Kommentarer
Postat av: maria

haha ohhh skumma katt :D

Postat av: Therese

tur att hon klarade sig den lilla missen ! :)

2008-02-26 @ 22:05:10
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: stalin

:( jag skulle ha gråtit som en bajshest, hemskt. men tur att hon klarade sig! kattkram!

2008-02-27 @ 13:11:03
Postat av: Anonym

höhöhö de va en trävlig städbachkvället:D

2008-02-27 @ 17:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback