Boooobil....

Haha ja, idag har det varit en seg skoldag. Hade snoppont i huvet sista lektionen oxå. Kom hem vid kvart över tre tror jag. Åt lite mellis, sen så la jag mej o sov! Sov från fyra till fem. Sen klädde jag på mej träningskläderna o väntade på Elina. Motivationen fär o sätta sej på den där äckliga cykeln var verkligen i botten. Men när vi väl va framme var vi pepp. Skönt pass vare oxå. SKulle kunnat träna ett till. Men vi var tvungna o jalla oss till Grey's Anatomy.
Har precis kommit ur duschen.  Va ju tvungen o kolla på alla mina program innan jag kunde duscha bort svetten haha. Först Grey's, sen Fråga Olle och sen Girls of the playboy mansion. Nu sitter jag o äter bokstavskex o kollar på scrubs. Sovmorgon imorn! Skööööööööönt..

God natt mina vänner!


image200


Kommentarer
Postat av: Anonym

booobil, d eva sååå skönit dne där cökelturen;)

2008-02-21 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback