ÄNTLIGEN LOV!

Sista dagen idag. Såååå skönt! Den gick fett segt eftersom vi hade tre lektioner innan lunch. Kändes som det tog evigheter tills man fick äta.
Men efter lunch kom det kuliga :D. Vi hade gympa o spelade match mot RMID 1. Värsta idrottsklassen! Och så kmr vi, helt ofit haha. Några, däribland jag höhö, hade glömt gympakläder. Så vi var hejarklack. Den bästa hejarklacken ever ju! Dom vann, 21-2 blev det haha. Men det va kul haha! Nina, du missade verkligen nånting.
När vi var påväg hem bestämde jag o Maria att vi skulle köpa Nancy's o ta med hem. Har aldrig gjort de höhö.
När jag skulle ta bussen ser jag Julia komma gåeende. Så jag fick sällis på burren! Vi bestämde en dejt haha. Nee, men vi ska ut på krogen när hon fyller år höhö. Hon, jag o Faris! Vilket gäng. Men det e lååångt kvar. 4 juli
lixom.. Men det va trevligt o få snackelisnacka lite med henni.
När jag kom hem käka jag! Feting gott.. Sen la jag mej o sov! Då va klockan typ halv fyra. Sen sov jag till halv sju. Helt jävla utslagen! Drömde sjukaste drömmarna. För skumma för att skriva dom här haha.
Har precis käkat mat nu :). Gissa vad :D? Nej, inte kyckling, ris o tzatsiki. Idag blev det blodpudding och bacon. Gott!
Har väl inge andra planer för kvällen. Fan, det händer aldrig nånting nu förtiden! Jag blir galen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

USCH för blodpudding!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback