Vinteviken

Japp, sitter o kollar på den nu. Den går på tv400. En gammal klassiker höhö... Kollade på IDOL finalen tidigare oxå. Riktigt bra att Kevin vann. Tycker om Alice oxå, men Kevin är ju sjukt bra. Så grattis på han :)!

Har lekt lite med nya mobilen oxå. Lite trögfattad när de finns nå många funktioner. Men det kmr nog med tiden haha! Gillar den skarpt iaf. Är glad att jag inte tog en iphone. Den här telefonen har fått så mkt bättre recensioner än den. Så jag har gjort ett bra val..

Äsch, vet inte vad jag skriver nu. Skriver bara massa bajs! Imorn blir det plugg, på söndag blir det plugg. ROLIG HELG.SE!

Natti!


My new love

Kommentarer
Postat av: fia

iiiiiiiiiiiiii vad ska du göra med din gammla??? jag kan köpa den...elins gammla funkar inte längre hahahahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback