Sista inlägget för kvällen

Kom hem från mormor och morfar för typ en timme sen. Vi åkte förbi en snabbis och tog en fika! Myste me galningkissen Lukas oxå.

Sitter och funderar och har mej. Jag vet inte men allt bara känns så konstigt just nu. Dom som man har närmast känns längst bort. På ett sätt känner man sej ensam även fast man har massor med människor runt omkring en. Jobbig känsla! Har funderat på hur mkt människor snackar. Vilken jävla dubbelmoral människor har. Ena stunden tycker dom en sak, ena stunden rättar dom sej efter nån annan och tycker lika dant som den. Hatar människor som inte kan stå för vad dom säger. Kan man inte det, ska man hålla käften stängd!
Ursäkta mej men var bara tvungen att avreagera mej lite. Och nu menar jag inte att jag e nån jävla ängel och inte snackar nånting, men jag står iaf för vad jag säger. Sen om det gillas lr inte det skiter jag i!

Jag hoppas verkligen på att nyår blir bra. Jag o Cilla har ju lite planer (eftersom man inte verkar vara välkommen någon annanstans), men det blir nog superbra. I nödfall så finns det ju alltid Myggan... Eller hur Cilla? Haha.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag förstår din känsla även om jag inte vet exakt vad du syftar på så vet jag exakt hur du känner. Förhoppningsvis e de inte jag som gjort nåt så jag finns här om de e nåt ska du veta:)

O självklart så ska vi kirra bästa nyår ever, även om de slutar me myggan för han e bara sååå söööt! " Höhöhö hörde ni grabbar jag sa, du borde resa tillbaka i tiden, åk hem till göteborg för där e de ju fortfarande 2005 höhö" Bästa<3 oj nu blev de en hel bok här haah, puss på dig<3

2008-12-21 @ 23:41:42
Postat av: christinaaaaaaaaaaaaa

okej:)

Postat av: Malin

Host, inte välkommen? Jag har pratat om nyår sen i oktober. Jag har pratat för alla som står mig nära. Vad får dig att tro att du är mindre välkommen än någon annan? Blir besviken när du skriver "eftersom man inte verkar vara välkommen någon annanstans".



Det enda (negativa?) jag har sagt om nyår är att jag vill att alla ska vara positiva till det annars blir det ingenting. Då skiter sig allt istället.



Hur som helst - Du är VARMT välkommen hem till oss i Järna den 31 oktober för att fira nyår. Sovplats finns för dem som vill. Mat, lekar, hög musik och dans är vad kvällen kommer innehålla!



Det låter som att det blir väldigt mycket folk, men det kan ju alltid ändra på sig. Men huvudsaken är att man ska ha kul och det får vi utan tvekan om alla är samlade med ett gott humör!



Hoppas att du känner dig mer välkommen nu...

2008-12-22 @ 10:17:42
URL: http://westlundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback