Seeeeeeg!

Usch vad jag e seg! Kom hem för cirka en timme sen. Hela dagen har spenderats i Sthlm tillsammans med bästa Cilla :)! Vi åkte först och skrev på studentflakskontraktet, tog lite tid innan vi hitta rätt haha.
Efter det tog vi en fika på Cillas mammas fik. Dom bjussa på pannkakor :D! Jag blev mätt och glad. Satt där i typ 2-3 timmar haha!
Klockan va typ sex när vi tog bussen tillbaka till centralen. Så tog vi en runda i stan. Hittade massa fint som vanligt. Galet mkt fina skor hittade vi! Åh, båda blev helt deprimerade för ingen av oss hade pengar :(. Vi hittade en asfin klänning på HM. Så den la vi båda undan! Jag ska prova den imorn, ska ju tillbaka till Sthlm med Elina imorn :).
Cilla hittade snoppfina skor på HM oxå som hon köpte som en tidig julklapp. Hon ringde sin mamma och smörade för henni! Skitkorv..
Tiden gick skitfort och helt plötsligt va klockan åtta, så då tog vi tåget hem. Mamma hämtade mej i Östertälje och så åkte vi hemmåt.

Nu har jag duschat och ätit middag (mackor, tredje dagen i rad nu). Nu e jag så sjukt seg i kroppen så de finns inte. Men det har varit en mysig dag med en mysig mutta haha (Cilla alltså). "Dumle, hääärligt!".. Haha nej nu e jag för trött för att skriva här. Vet inte vad jag skriver.

Hejdåhejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback