Så var det fredag igen...

Seeeeg dag i skolan idag. Hade föreläsning från 8.15 till två om Idrott&hälsa B. De va riktigt segt! Höll på o somna några ggr. Skönt iaf att vi fick sluta tidigare (egentligen slutar vi 15.45 på fredagar).
När jag kom hem sov jag såklart haha! Vaknade vid fem. Sen åkte vi o handla på Icäää Määääxiii. Köpte Ebbas och Vilmas julklapp. Nu ere bara pappa kvar sen e jag klar! Känns skönt. Mindre skönt e ju att jag typ har en hundring kvar i plånkan. Undra om pappa blir sur om han får en sen julklapp? Tror inte det.

Jag vill gå ut imorn, men ska ju vara barnvakt. Men OM det skulle bli så att det blir utgång så ere ju ändå så att mamma o dom e hemma här på kvällen. För på dagen e jag ju hemma. Men ja, jag får se hur det blir!

Nu har jag precis ätit min härliga fredagsmiddag, två billys pizzor. Mamma o dom skulle käka köttfärsgratäng. Not my cup of tea! Ikväll blire dött. Bara kolla på IDOL. Har filmen The Mist hemma men den vågar jag inte kolla på. Och de verkar ju inte som de blir nå sällskap ikväll så den e utesluten. Iaf om jag vill kunna sova inatt!

Ha en trevlig fredag ni andra........ Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback