Rent och fint!

Nu har jag precis storstädat hela mitt rum. I minsta lilla hörn. Har sprungit runt här med The Voice på högsta volym och dammat och torkat dammsugit och bytt lakan och sånt. Så nu är det skinande rent här inne! Känns skönt. Det va riktigt äckligt här inne haha. Nu kan man iaf se golvet!

Nu e jag helt slut. Ont i ryggen fick jag av allt städande oxå!
Imorn blir det nog IKEA och Skärholmen o så med mamma. Härligt att trängas med alla andra jultokiga människor. Måste kolla på en sak på Gina i Stjärtholmen. Hoppas den finns mihi! Mamma sa nämligen att man får pengar imorn, jag trodde ju jag fick dom på julafton, så det blir super om jag får dom imorn höhö.

Nej, nu ska jag äta frullen som jag skippade imorse. Ikväll blire bak för fulla muggar. Bullar, kokostoppar, ischoklad, knäck och massa mer gott!

God jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback