Never ending story

Nu har jag precis gluffsat i mej Kolgrillen. Såååå gott!
Idag vaknade jag tidigt av att en liten Liam låg i min säng (vi passade honom och han sov hos mej) och sjöng. Klockan va typ halv tio! Jag va död, men han va så söt så jag piggna till. Han började berätta om vad han hade drömt och att min säng va skönast och massa. Han e så söt lille Titi!
Iaf så klädde jag på mej och sådär. Klockan tolv kom Fia, Mattias och Alfons o hämta upp mej, sen åkte vi till Farsta. Gick runt där o hitta lite smått, en klänning på VILA (det är egentligen en kjol) och sen vanliga tights, mina är nämligen helt fuckade.
Efter några timmar där så åkte vi vidare till Skärholmen ( haha Mattias var lagom road). Hittade inte så mkt där, men va inne på Belle shoes och kollade, så hittade jag ett par svarta pumps som jag köpte. Bara för att jag kände att jag ville köpa nånting! Fast skor kan man ju inte få för mkt av höhö :)..

Kom hem vid sjutiden. Satt o kuckelura med allihopa! Nu sitter jag här och har precis käkat som jag sa. Är rätt trött!
Imorn är det ju nyår oxå. Har inte känt något speciellt inför den dagen.... Men idag så bestämde jag o Cilla att vi ska dra ut i Sthlm på Victoria. Men först blir det middag hos henne! Åh, jag e fett pepp :D. Synd bara att jag inte har nån klänning. Men det blir Sthlm tidigt imorn med Cilla. Vi ska kolla runt lite granna! Kanske man hittar nåt då :). Vadå ute i sista sekund haha!

Nej nu ska jag fixa mina naglar tills imorn. Fransk manikyr blir det! Gör det idag för jag kmr inte hinna imorn. Hade gööööött!
Puss




Jag var glad för jag skulle shoppa!



Klänningen (lr kjolen rättare sagt höhö), 200 kr på VILAS rea



Skuuuuuurna, 199kr på Belle Shoes

Kommentarer
Postat av: Therese

Beskriv min blogg med ett ord! http://theresemansson.blogg.se

2008-12-31 @ 00:19:24
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: henrik

HAHAHA titi som du kallar lille liam betyder snorkråka på arabiska

2008-12-31 @ 00:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback