När ska den där tunga känslan i bröstet försvinna?

Jo, NÄR VI SLUTAR SKOLAN! Åh... Jag orkar inte mer asså. Blir helt knäckt av det här. Tror verkligen inte jag e ensam om detta. Alla e helt nergrävda i plugg just nu.

Idag så började iaf skoldagen med svenska, skrev skräcknovellen. Sen va det psykosocialt arbete, gjorde några uppgifter. Sen var de lurredags. Käkade en macka. Sen sist men inte minst arbetsmiljö och säkerhet. Ganska seg dag även fast den e kort.
Slutade halv två och jag o Nina tog tåget hem. Vi fick världens skrattattack på tåget. Haha det va skitjobbigt! Det var verkligen sån så man inte kan andas o tårarna bara sprutar. Och de va ju typ världens sjukaste grej vi garva åt. Men kul va det! Bara jag o Nina som kan tycka nåt sånt e kul haha...

Självklart va bussen sen oxå. Bara för dom bygger om halva stan ju... Men tillslut kom den o jag kom hem. Käkade mellis hihi, sen deckade jag i soffan. Sov från halv fyra till halkv sju... Nooot goood!!
Nu sitter jag o e hungrig och har ont i magen. Undra vart mamma e?

Nej, nu ska jag försöka skriva klart min skräcknovell!

Bye (see chair ten)... Haha garvar lika mkt varje gång. Dålig humor.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback