My love is like a song

Jahaaapp, så var det fredag igen. Skolan idag va lugn, gympa första lektionen, gjorde ingeting. Sen vare lurre, det var julgröt, så jag åt en mandarin höhö. Efter lunchen va de proooov. Gick rätt bra! Skrev sju sidor så efter det krampade typ handen. Jag o Cilla var dom sista som satt kvar haha. Men jag gick före Cilla.

Sen kom mamma o hämta mej, sen så åkte vi till Oxbacksdagiset. Kollade på Nora och Alfons lucia... Det var mysigt. Helt sjukt hur snabbt tiden går. Om bara några dagar ere ju fan julafton. Galet!

Nu passar jag Vilma och Nora medans mamma e o handlar. Hon skulle även åka förbi ONOFF och köpa min mobiiiiil. Wie! Äntligen... Men som vanligt ska dom väl ladda i hundra år.. Så lär ju inte kunna pilla på den förns typ imorn.
Ikväll blir det som sagt IDOL och goood mat. Kyckling o båtar och självklart tzatsiki. Mmm mm mmm!¨
Förresten fixade jag office på min dator nu. SÅ SKÖNT! Tusen tusen tusen tack Maria :).

Nej, ska kolla vad dom där skitungarna gör!

Lateeer...


I LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback