Klar!

Nu e jag klar med skräcknovellen. Blev lite konstigt slut men kände mej så stressad. Hoppas man fattar!
Men kan ändå inte skicka in den nu för jag måste sätta in den i word o fixa med stycken o sånt. För i wordpad som jag skriver i nu blir styckeindelningen skitkonstig, och det är ju en ganska viktig del i betyget så känner att jag måste fixa det först. Ska ha mitt MVG så ere bara!
På tal om MVG, vi fick tillbaka arbetsmiljö och säkerhetsproven idag. Jag fick MVG :O! Trodde jag aldrig. Pluggade knappt ju haha. Men men! Glad blidde jag :).

Förresten måste jag bara meddela att mitt hår e sjukt långt nu. Måste klippa mej snarast asså!
Nej, nu ska jag kolla klart på Scrubs, sen läsa Kirre och sen sova (kommer inte kunna sova)!

GODNATT!



En decimeter kvar o snart kmr de fastna i skåran haha!

Kommentarer
Postat av: Elinae

åååh vill oxå ha så lången hår:Dshit ja måste verkligen klippa mej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback