God must have spent a little more time on you

Gud vilken lång dag det har varit idag. Massor som har hänt! Hade typ en lektion idag. Inte så ansträngande. På den andra lektionen fick vi öva på julsången och förbereda vårat pepparkaksbak. Kul kul :)!
Klockan två var det dags. Vi begav oss till matsalen och baket började. Det var jag, Nina, Cilla, Malin och Tessan som stod för baket och resten var våra hjälpredor höhö. Klockan fem var vi klara. Det blev  väl helt okej! Tror dock inte vi vinner.. Men men! Det får vi reda på imorn.

Va hemma klockan sex för de va förseningar på både tåg o bussar. Trött och hungrig fick jag stå o vänta i skitvädret! Men fick sällis på bussen så de va skönt höhö.
Så fort jag kom hem käkade jag mackor. Va så jäkla hungrig! Och ingen mat fanns det. Efter mackorna gjorde jag bokrecensionen. Skiiiiiiiiiiit dålig hahaha! Asså vet inte vad jag ska säga. Den suger! Pinsamt o stå o snacka om jag vet inte vad. Jaja! Vill bara få det gjort. 
 
Kollade ju på Bonde söker fru ikväll oxå. Blev skitirriterad när det var reklam och det var bögens tur att välja, och under reklamen så hade dom ju reklam på morgondagens program där man ser att han o Wille pussas. Vad tänker dom med? Så då visste man ju redan vem han skulle välja :(. Dock tyckte jag att han valde fel höhö..

Jaja, sitter o kollar Insider och kanske borde läsa lite på min redovisning. Men vill inte inse hur dålig den e haha! Men jag måste väl. Imorn är det avslutning, SÅ FUCKING SKÖNT!

Förresten, såg ni Titanic igår. Guuuuud vad jag grät! Ojojoj, så jävla bra film. Man kan ju typ alla repliker i den. Titanic, The Notebook och Moulin Rouge är mina absoluta favorit kärleksfilmer.
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback