Beställt och klart!

Beställde en liten surprise till en viss person nyss höhö. Blev lite dyrare än jag trodde men jag beställde nåt till mej oxå så det blir nog bra... Kmr om en vecka :)!

Kollade klart på Mamma Mia för en stund sen. Den va superbra :D, MEN jag trodde den skulle va liiite bättre. Visst va den bra, en sån film man kan kolla på flera ggr utan att tröttna, men efter allt man har hört om den hade man lite för höga förväntningar. Men som sagt, den var superbra haha!

Just nu kollar jag på Armageddon och äter After Eight. Fattar inte hur jag kan få i mej mer efter allt ätande idag. Jag har säkert ätit 20 kokostoppar, men dom e ju så sjuuuuuuukt goda. Och det va ju jag som bakade dom så då va dom ju extra goda!
Längtar som tusan tills imorn faktiskt. Har varit lite opepp inför juldagen, men nu känner jag mej fett taggad. Och vet ni, på Annandan' ska jag nog åka till Sthlm o köpa skor på Zara. Jag har legat och tänkt på dom där skorna sen jag såg dom. Men frågan är bara, vilket par ska jag välja?

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Therese

wiiie ikväll blir det partyyy!!!! :D:D:D

Postat av: Cilla

Klart du e pepp! Ikväll kör vi!:D Om du inte har nån o åka me på annandan så följer jag gärna me om jag får mahaha:D Nu har jag lite mer pengar än sist haha:D ses sen o jag säger bara en sak, håll i hatten för nu kör vi!:D haha

2008-12-25 @ 14:52:32
Postat av: Cilla

O du HÅLL UPP HÄNDERNA!:D

2008-12-25 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback