Bak, bak, bak!

Nu har vi hunnit baka massor av kanel och vaniljbullar. Sen har vi gjort knäck oxå! Men nu orkar vi inte mer. Så resten gör vi imorgon kväll.
Förövrigt så missade jag ju Prison Break idag för vi bakade. Men jag tänkte, en gång gör väl inget... Fick lite panikångest men jag klarar mej nog höhö. Det är repris på julafton! Säkert mitt i natten, så då kan man ju kolla :).

Imorgon ringer klockan HALV TIO! Tror ni jag kmr vara pigg? Nono, kmr vara död asså. Men som sagt jag måste till Skärholmen. Om den saken jag vill ha inte finns där, då kmr jag börja gråta. Måste köpa cider till juldagen oxå maha.. Partypartyyyy!!
Resten av dagen kmr nog bestå av julklappsjakt för min o mammas del. Eller det är mamma som ska jaga men jag får väl agera assistent höhö.
Ne, ska väl lägga mej o kolla på TV nu.

Elina, kan vi träffas på dagen på juldan? Vet inte om jag hinner imorn...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Elina

yesyes som vi sadee:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback