ÄNTLIGEN LOOOOOOOV!

Kan typ inte fatta det. Det har varit en låååång dag!
Den började med engelska B, redovisning. Det gick bra! Va typ inte nervös. Sen fick vi ett papper där Nina hade skrivit upp allt vi gjort under kursen och om man hade missat nåt. Jag hade gjort allt! Såå skönt.

Vi fick sluta tidigare och satt i en timme o vänta på att få äta. Potatisbullar blidde det! Kul avslutningsmat lixom. Efter lunchen hade vi foto. Fick inte mkt gjort!
Efter det skramlade vi ihop pengar från klassen och så åkte jag, Maria, Cilla och Nina o handlade godis. Vi skulle ju ha tävling idag med så vi köpte lite fjäsk godis :D!
Sen kom vi tillbaka till skolan och övade lite på sången, blev lite stressigt men men. Klockan tre va avslutningen igång, och den första klassen som skulle sjunga va vi. Haha vi körde gärnet asså! Men samtidigt kändes det som att alla andra klasser knäckte oss.
När alla hade sjungit pratade några lärare o sådär. Sen kom juryn tillbaka och berättade vilka som kommit bland dom tre bästa. Och vet ni? Vi kom tvåa :D. Asbra ju! Trodde verkligen inte det. Skitglada blev vi haha! Vi kanske får gå först i ledet iaf :D.
Efter avslutningen åkte jag, Cilla och Tessan ner på stan o köpte billisar till juldan. Och efter tog vi en fika på Nancys o snackade. Det va mys!

Nu e jag hemma och e skittrött. Men de e lite sent o ta en nap nu känner jag! Imorn ska jag o Cilla åka upp till Sthlm och skriva på studentflaks kontraktet. Jag skulle vilja åka till skolan och äta oxå haha. Det är ju resursdag och det är PANNKAKOR! Varför ska jag alltid missa :(.

Nej nu ska jag kolla igenom skolkatalogen hihi!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback