Sssssssssssssssssssseg dag

Igår va jag helt jävla död, tydligen... Klockan halv tolv typ, la jag mej o läste för Tvn fuckade sej. Sen helt plötsligt somnade jag. Vaknade vid ett o stängde av datan o allting, sen hoppade jag i säng.

Idag vaknade jag ett. Så jag sov 13 timmar. Haha! Är lagom utvilad nu.. Har hunnit käka frulle o kollat lite på OS. Nu sitter jag här o snart dör jag va tråkighet. Skulle va så skönt att gå ut ikväll. Mitt o Elins kääraste underbaraste Viper room öppnar ju idag igen efter att ha haft sommarstängt.
Men de går ju inte eftersom imorn ska jag upp med tuppen. Fia gifter ju sej o jag e tärna. Så det blir tiiiiiidig uppgång! Mycket fixs som ska fixas.

Nej, onödigt inlägg. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback