Sällskapssjuk

Jahapp, då var det dags o skriva här igen.

Har ju varit i Turkiet i två veckor. Kom hem i lördags eftermiddag.
Resan va bra! Chillresa typ. Men när vi partade, då partade vi. Spårade ut lite väl kanske! En kväll slutade med att jag åkte med 6 okända svenska killar till deras hotel. Haha! Sen tog taxi hem helt lost. Men ja jag kom hem helskinnad iaf.
Solade inte alls lika mkt som förra året så är inte alls brun. Jag solade typ normalt mkt i år haha. Inte som förra året när vi låg från 10-17 utan att röra oss från solen.

Dagen då jag kom hem körde vi tjejor utgång på kvällen. Surprisade dom på centralen haha. Bara Maria visste om det mohahaha. Så skönt o få träffa dom igen! Nina o Malin e dom jag har träffat minst i sommar. Saknar dom massaaaaaaaaa!!
Kvällen blev iaf lyckad. Mkt skratt, dans o drickande. Mötte Elina utanför Stanleys vid två, drog till Olearys, fick skjuts av min syrras kompis hem. Hon ville inte att jag skulle bli tagen av badparksmannen haha.

Jag o Elina snacka hela natten. Vid fem gick vi o sov, det va SKÖNT! Somnade så fort jag la huvudet på kudden. Dagen efter vaknade jag halv fyra höhöhöhö. Men det va verkligen välbehövlig sömn..
Jag o Elina käkade kolgrillen, och vid elva drog Elina hem. Jag somnade på soffan.

Idag va jag på stan, växlade in mina pengar som försvann lika snabbt eftersom jag hade lånat pengar av Elin till utekvällen. Käkade på Nancys oxå. Såååå efterlängtat!
Sen när jag kom hem packade jag upp alla grejer. Allt åkte typ ner i tvättkorgen. Så nu vet jag inte vad jag ska sätta på mej. Behöver verkligen höstkläder NU på momangen. Så fort jag får underhållet måste jag köpa lite kläder. Jeans är nåt som står högst på listan.

Jaja, vet inte vad jag ska skriva här. Vet bara att just nu för tillfället är jag sjukt sällskapssjuk. Har inte varit själv på två veckor. Och nu känns de så sjukt deprimerande o sitta här i kalla regniga Sverige helt ensam. Usch! Vill bo i ett land som har sol dygnet runt, som har roliga trevliga människor. Inte dryga äckliga Stockholmare. Ååååååååååååååååååååååååååååååååh!

Nej, ska sluta skriva massa strunt. Imorn ska jag deppa hela dagen! Är själv hemma.

Hejdååå!

Kommentarer
Postat av: Elina

baaaaaaaaaaaaaajs, håller med till tusen!..

Postat av: caroline!

gud vad skönt med turkiet, och va utomlands, glädj dig till det! jag har suttit hemma o deppat i två veckor nu...faaan sverige asså.

2008-08-19 @ 00:23:35
URL: http://carrobill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback