Och så var helvetet igång igen

Idag var det dags för första dagen i skolan.. Klockan halv ett mötte jag Nina på centralen. Saknat den där chocolatebear'en. Haha!
Sen åkte vi till skolan. Mötte alla andra tjejor. Sen fick vi reda på lite info o sånt där. Som man hört en miljon ggr. Trodde inte att ett upprop kunde ta 2 timmar. Men tydligen så kan de det.

Klockan tre skjutsade Maria hela packet ner på stan. Jag o Tessan mötte Elina o sen in på Nancys där Fia befann sej. Hon berättade lite om lördagen. Elina o Tessan ska ju va "barnvakter" på bröllopet :)..
Sen efter fikan gick jag o Elina en runda på stan. Och jag skojar inte.. Jag hittade en miljon saker i VARENDA affär. Fan jag blir så jävla irriterad. Jag måste verkligen ha höstkläder NU! Allvarligt asså. Har absolut inget att sätta på mej.

Åkte hemmåt vid halv sju (?).. Käkade keeebab. Sen har jag bara glott på TV'n o dampat.
Imorn är jag ledig. Av en väldigt tråkig anledning iof :(. Imorn är det Margreths begravning. Men har bestämt mej för att inte gå. Orkar inte bli mer ledsen. Speciellt inte när Fia sen gifter sej på lördagen.. Vill vara glad o pigg då! Så orkar inte deppa ner mej imorn.

Nej, ska väl kolla på tvn (som knappt funkar).. Kan denna dag bli bättre? Suck.


Kommentarer
Postat av: Elina

nej de kan inte bli bättre dag...............bajs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback