I miss turkey

För en stund sen blev jag klar med att kolla igenom allt jag har missat under dessa 2 veckor. Läsa alla miljoner bloggar, kolla Bilddagboken, Facebook osv. Det tog lång tid!

Nu sitter jag här o deppar över mitt liv haha. Jag vill verkligen inte bo i det här skitlandet. Jag vill ha solsemester hela dagarna. Men det går ju tyvärr inte. Längtar redan till nästa år då jag redan planerar den fetaste partyresan nånsin. Vet inte med vem lr vart. Allt jag vet är att den ska bli den bästa! Bara börja spara nu flickor..

Jag vet iaf vad jag ska göra imorgonkväll. Kolla på fyran klockan nio. Då är det en dokumentär som heter "Hjälp, jag kan inte sluta fisa". Måste se den. Måste sätta alarm på mobilen så jag inte glömmer. Informerade Elina om denna underbara dokumentär oxå. Haha!

Nej, man kanske ska krypa till kojs nu. Kommer inte kunna somna me alla tankar i mitt huvud. Men det blir inte bättre av att jag sitter här. Imorn sätter jag in bilderna från Turkey i Bdb. Mest bilder på Joline o Liam, men ändå..

Adjöken och godnatt!


Asså jag asgarvar åt den här! Dålig humor lr vadå?

Kommentarer
Postat av: Elina

men jaaaa, jag vill osså bo utomlands o bara varaaa, inte de här skitbajslandeeet!!!. hahaha den va ju fna rolig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback