Vilken kväll

Kvällen igår bestod av både bra och dåliga saker. Kvällen började bra.. Vi föra o så hemma hos mej o hade de trevligt! Sen när vi tog bussen o kom fram till hamnmagasinet blev allt kaos. Vafan ska vakterna va så jävla otrevliga för. Shit! Men iaf, efter många om och men ( TACK SYSTER LINDA!!!) så kom jag in. Väl inne dansade vi o hade supertrevligt. Jag o Tessan var mest på undervåningen medans Maria o Cilla va där uppe.
Klockan två drog sig alla mot garderoberna och jag, Maria o Therese fick våra jackort snabbt. Men Cillas tog tid. Det var någon som hade snott hennes jacka. Asså vem gör så? Varför lixom. Men hörde att hon fick pengar och dom fick skjuts hem. Jag ringde min kära mammi o hon kom o hämtade mej :)!
Tack för en härlig kväll tjejor, även fast det blev lite knas

Idag vaknade jag halv ett. Inte ett dugg bakis faktist. Men mitt rum ser förjävligt ut. Cider och ölburkar i hela rummet. Ser ut som en alkis bor här. O jag har fortfarande inte orkat plocka bort allt haha! Jaja, de kmr sen. Snart ska jag iaf åka o köpa mat o sånt till my dinner imorn höhö. Nej, ska klä på mej nu.

Ciao


image205


Kommentarer
Postat av: Therese

hahaha. snygg bild!! man ser nästan marias pats ;)

Postat av: maria

MEN !!!!!!!!!!
gaah.. jag dör....

2008-04-10 @ 21:58:24
URL: http://mariaorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback