Saturday

Sitter här i min ensamhet i min syrras lägenhet. Har inte ens orkat sätta på mej kläder utan har fortfarande på mej pjamas.

Som sagt så sov ju Joline o Vilma här med mej oxå. Dom sov i Jolines säng och jag i bäddsoffan. Gissa när dom kmr in o väcker mej... KVART ÖVER ÅTTA! JAg blev tokig. JAg sa att dom fick gå in o leka i rummet tills jag vakna haha... Och de gjorde dom! Jag vaknade lite då o då av deras dansövningar inne i rummet. Vaknade ordentligt vid elva tiden. Sen vid tolv kom mamma o hämtade Vilma som skulle på kalas. Då åt jag o Joline lite frulle/mellis. Höhö!
Sen vid tre kom hennes farmor o hämtade henne. De blev ingen frulla vid maren. Det va ju ingen sol ute :(.
 Nu har jag suttit här själv och gjort absolut ingeting. Äckligt jävla tråkigt är det. Är på äckligt festhumör så de finns inte. Men kvällen kmr nog bestå av TV och datan. Härlig lördag! NOT..
Men men. Ni får ha det bra fisollon!

Kram!

Jag försöker förstå mej på dej.
Men det går inte!


Kommentarer
Postat av: Elina

neee, bach vädeer.. ja vill oxåå vara på fest humööör, men icke:/:/... vill bara ligga i min säng


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback