Så var denna vecka slut

Gud vad veckorna går fort! Redan inne på fjärde veckan på praktiken. Shit!

Jaja, idag vaknade jag vid elva av att solen lyste in genom fönstret. Ett underbart sätt att bli väckt på :)! Käkade frulle och sen ringde lilla Joline mej. Hon frågade när jag skulle komma o hämta henne. Så jag gjorde mej klar o sen så gick jag o hämta henne på gymmet. Sen gick vi till donken o köpte varsin flurre och sen satte vi oss på bryggan o bara solade. Det var mysigt!
Vi satt där i kanske en timme.. Sen gick vi tillbaka till lägenheten o Joline packade ihop lite kläder o sådär. Hon ska ju sova här hemma hos oss i några dagar :)! Sen kom mamma o hämta oss o vi åkte hemmåt.
Väl hemma hjälpte jag mamma skruva ihop lite badrumsskåp och sen blev klockan helt plötsligt halv fem. Så då gjorde jag mej i ordning för Friskis, sen så kom o Elina o vi cyklade iväg i det härliga vädret. Helt underbart väder!
Vi körde dubbelpass. OMG vad jobbigt det va! Vi körde Bas-Puls och Medel-puls. Det sista passet är helt sjukt jobbigt.. Men de va skönt! Sen cyklade vi hemmåt. Nu efter att ha duschat ätit o kollat på TV så satte jag mej här höhö. Imorn blire praktik igen :)! Hoppas bara att vädret håller i sej.
Nej, ska fortsätta kolla på Pretty woman nu.

Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback