pluggsöndag

Idag vaknade jag halv elva. Inte av mej själv om ni tror de. Utan av att klockan ringde. Måste ställa den på söndagar annars sover jag hela dagen. O de e inte bra! I
allafall så bestämde jag mej för att göra klart min fördjupningsuppgift i historia. Och blev äntligen klar! En sak att kryssa från listan av läxor. Nu ere bara 893 kvar.
Jag känner mej inte helt nöjd med arbetet. Men orkar inte lägga ner mer tid på det. De får bli som de blir. Bara hoppas på ett G.
Tänkte att jag skulle göra samhällsuppgiften nu oxå. Men jag ångra mej! Jag orkar inte haha. Ska ändå snart åka o träna så orkar inte börja på det. Men svenskan ska jag nog göra klart. De e inte så svårt!

På onsdag ere äntligen Elinas studentskiva. Mihi! Längtar. Vi ska väl föra här hemma hos mej o sen dra oss mot hamnmagasinet runt halv elva-elva. Det blir nog super kul!
Jaja, ska väl skriva klart min bokrecension nu.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback