I'll stand by you

Äntligen fick jag sätta ner rumpan i min sköna soffa. Har inte varit hemma på hela dagen!
Dagen började som vanligt med att klockan ringde halv sju. O så var det bara att ta sig iväg till praktiken! Så jävla trött. Dagen var som vanligt. Barnen var söta o mysiga :)! På min rast sprang jag ner på stan o köpte lite smått på H&M. Hittade inga jävla tights där heller. Vafan e problemet me o sälja ett par svarta långa bomulls tights. Träffade även på Tamara i kön på hm :). Småpratade lite o sen va jag tvungen o springa upp till skolan igen.
Slutade 15 och tog bussen hemmåt. Men hoppade av några stopp tidigare o gick till solariet o la mej där o stekte. Så skönt! Sen gick jag hem, bytte om, åt en banan, sen vare bara o sätta sej på cykeln till träningen.
Träningen va fett seg. Har så jävla ont i mina vader. Vet inte va jag har gjort. Typ sträkt mej eller nåt! Aja..
När jag kom hem gick jag o duscha o sen åt jag. O nu sitter jag här! Helt förlamad i benen typ haha.

Imorn blire skogen, sen fortsatt dag i skolan. Efter ska jag sola igen! Sen så ska jag följa me o lämna Tino :(. Han ska flytta till en familj ute på landet nånstans vid Nynäshamn. Han kmr få de jätte bra där! Men fan. Jag kmr gråta :(. Älskade Valentino ♥!
Denna vecka kmr bli späckad.
På onsdag blir det RÖJ. Elinas studentskiva. Så då blire partyyy kan jag ju säga! Torsdag lär jag ju ligga halvdöd i sängen. E ledig då! På fredagen så ere ju min middag maha.. Sen på lördag ere min FÖDELSEDAG o då blir det utgång med systrarna och Elina. Nån mer som hänkar ;D? Ja, o söndagen vill jag inte ens prata om. Vet inte om jag kmr vara kontaktbar haha.
Ja, de e min vecka. Fullspäckad :).
Ne, nu börjar Prison Break. Nu börjar stressen haha!

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Elina

hahah röj, du e knäppis!. jaa du ska inte kunna gå på lördag:D hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback