Even an angel can and up falling

Jaaahapp. Då var denna helg snart över då. Har mest shoppat i helgen känns de som haha.. Va ju på stan igår, och Sthlm idag. Där köpte jag ett par svarta tights, ett par chinos, en t-shirt och två par skor :)! Hittade inte mina skor från H&M som jag ville ha. Blir så suuuuuur att jag inte köpte dom första ggn jag såg dom. Fan fan fan.. Nu går alla runt med dom. Bajs på alla dom!
Sthlm va som vanligt. Massa folk och massa fina kläder. Elina shoppade studentklänning o sådär :D. Jätte finig hihihi! Vi tog halv fem tåget hem. Va hemma runt sex tror jag. Sen käka jag o nu sitter jag här o gör nada. Har provat de jag har köpt. Ska sätta in bilder på kläderna på Bdb.
Det blir nog praktik imorn. Även fast min hals fortfarande gör ont. Men ingen feber så går jag :)! Det är ju bara två dagar sen har vi typ "idrottsdag" på ons. Men jag ska nog inte gå eftersom jag fortfarande e halvt sjuk. Sen e vi ju lediga tors-fre. Fett skönt!
Nej, ska väl glo på TVn nu. Kommer somna tidigt idag. Känner mej sjukt seg.

Adios amigos

Kommentarer
Postat av: Elina

hihihih åååh vill ha dina byssor:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback