Din dumma sill

Jaha, då var det dags för bloggen att börja funka igen! Finally.. Inte för att det har hänt så mkt under dessa två dagar.
Igår så var det iaf min första praktikdag på Oxbacksskolan :). Min gamla skola! Där ska jag spendera mina närmaste sex veckor.
Hade världens ångest i söndags. Jag ville verkligen inte till praktiken. Jag hatar att komma till nya ställen där man inte vet nånting och inte känner någon. Man känner sig bara i vägen. Men det har helt vänt! Jag känner mej så välkommen så :). Det är jätte kul och barnen e så söta. Kallar mej skolans prinsessa o grejer. Yeah right haha!
Då och då stöter jag på min kära vän Cilla som oxå praoar där. Vi hinner tyvärr inte prata så mkt :(.
Igår blidde det ingen träning. Elina skulle plugga! Och jag känner mej inte redo för att ta mej dit själv ännu haha.

Jaja, idag efter praktiken for jag runt i kungens kurva och kolla på kakel med mamma och dom. Äntligen ska de där äckliga badrummet fixas. Äntligen slipper vi duscha nere i källaren! Men det lär ju ta sin tid :P..
Idag blir det nog tidig sänggång! E så sjukt trött. Kmr va helt slut efter dessa sex veckor. Ingen sovmorgon alls. 8-15 vare dag. Snark.
Förresten, de e ju första april idag. Har faktiskt lurats ganska mkt haha. Sen blev jag lurad x antal ggr på praktiken haha.
Ne nu ska jag fortsätta kolla på Animal cops, Phoenix hihi. Vi ses imorn!

Puss och kram

Elva dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback