now that don't kill me, can only make me stronger

Dagen började me en tripp till Historiska museet med hela historie gruppen. De va väl trevligt! Lite långtråkigt kanske.. O va trött som ett jävla as oxå! Efter den trippen som varade i nån timme bara, åkte vi tillbaka in till sthlm c. Och så skulle jag, cilla o nina bestämma vart vi skulle käka. Efter många om och men blev de tillslut donken haha. Gotti!
Sen tog vi tåget tillbaka till skolan o hade klassråd. Det gick snabbt o sen direkt efter hade vi gunnis o skulle skriva om funktionshindrade. De va kul haha! Eller vi gjore det kul :D. Vi fick sluta typ en halvtimme tidigare oxå.. De va skönit :)! Sen berättade cilla oxå att hon skulle flytta. FÖRRÄDARE! Nu får jag åka burren själv :(. Lr med "YOU KNOW WHO" haha. Men de ska nog gå bra :). Vi hade några fina ögonblick tillsammans du o jag, bussvän :).
Efter skolan vart de hemfärd. Cilla följde me hem o jag visade henne mitt vackra hus maha :D. Vi bestämde att vi skulle ha en utflyttningsfest innan hon flyttar i december haha. Sen åkte hon hem, lr ner på stan va de ju! Och jag sitter här.. Som vanligt! Ska nog läsa lite i magdalena graafs bok " det ska bli ett sant nöje att döda dej".. Den e braig! Och ikväll e de ju DESPERATE HOUSEWIVES :D. Längtar!!

CIAO!


image150

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback