Mild yougurt

Igår va det party party hos maria. Kom dit vid åtta o började dricka på momangen haha! Tog inte lång stund förns alla va lite lulliga. Men det va trevligt :)! Det blev mkt snack o MASSA sång haha. Shit vad vi sjöng! Har anus ont i halsen nu. Lite dans hann vi med oxå haha:D!
Sen runt tolv lr nåt så tog alla typ burren hem. Jag o elina stannade kvar på stan SOM VANLIGT haha! Vi gick till kringlangrillen där elinas classmate jobbar o så åt vi lite pommes. Det va helt UNDERBART o äta! Kändes som jag va i himmelriket. Shit va vi garvade i kön där asså. Åt ingeting!
Efter pommesen gick vi en tur o så hamnade vi tillslut på centralen. Vette fan vad vi gjorde där! Det jag kmr ihåg är att jag somnade på en bänk o elina kom o väckte mej o skrämde livet ur mej. Haha! Sen väntade vi på nattburren aslänge tydligen. Inget jag kmr ihåg men det va säkert kallt haha! Sen kom den och det var skönt. Kmr ihåg att elina stämpla åt nån ponke som inte hade busskort lr nåt. Räddare i nöden :D!
Sen kom vi hem till mej o va som frusna issnoppar. O som vanligt va vi ashungriga när vi kom hem, även fast vi hade ätit dom där himmelska pommesen. Så jag tar en hel baguette o sen börjar jag rota i kylen efter aioli. Så står elina brevid o helt plötsligt ger jag henne mild yogurt. Elina ba "varför ger du mej den här?" jag ba "men för att jag ska ha den".. Elina ba ooookej! Jaja, sen satte vi oss i min soffa o skulle börja svulla baguette. Men då säger jag "vafan har jag tagit mild yogurt för????" så går jag o lämnar den o hämtar aiolin istället. Kmr inte ihåg det själv men min kära vän informerade mej idag. O jag garvade på mej!
Sen så sitter vi o kollar på tv o så kmr elina me skönaste kommentaren.. "Hur stavas aioli?" HAHA. Mitt svar blev ett väl artikulerat "AAJJJOOOLIII". Sen garva vi åt ingeting igen haha! Sen kmr en till skön kommentar av elina.. " Jag kollar på tvn men jag läser inte texten". Mitt svar den här gången blev världens dödaste blick haha. Sa elina iaf!
Efter ett tag tar vi våra frusna arslen till sängen o båda somnar på stört.
Vaknar klockan TIO av att jag e helt sjukt törstig o mitt huve känns som de har bombarderats av javet inte vad! Så vi gick o hämta två stora glas vatten o alvisar :). Sen satte vi oss i sängen o kolla lite vackra bilder på datan haha.
Efter några timmar traskar  min sov vän hem o jag städar upp lite i rummet o sätter mej vid msn. Så skickade maria alla vackra bilder från kvällen. De va kul :D!
Nu sitter jag o väntar på miami ink som börjar om fem minuos :). Efter det ska jag väl göra läxorna... Om vi har några! Bra koll jånas.
Hoppas ni har haft en superhelg!

Adjöken!

Kvällens låt: Björn Rosenström - Blåa sockerplast :D
                 

Kommentarer
Postat av: E.

haha eeh ja jånas ja kna informera att de va sviiiiiiiin kallt, jaduu ingen av oss va riktigt normala i din rum me baggen hahahah shit!

Postat av: maria

hahahah ooohhh kuul:D

2007-09-16 @ 19:09:51
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Tessan

haha. fan va kul vi hade med sockerplast låten
:P haha.. träffade din mamma på badhuset idag och frågade om jag också var bakis :P haha. ja ba. haha nee :P sen gick ja :D haha

2007-09-16 @ 22:46:56
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: j

haha men ååååh hon e cp i huvet!

2007-09-17 @ 16:00:33
URL: http://johannaschwerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback