happy days

Torsdag idag. Lång och äcklig skoldag! Hade historia förhör lr vad man ska kalla det. Det gick väl okej! Gjorde så gott jag kunde :). Hade lite fika i skolan oxå haha. Cillapilla hade bakat o snäll som hon e bjöd hon oss MAHA! Cilla e en snäll fisring <3.
Sen så rulla dagen på! Slutade halv fyra. SNARK! Tog tåget o sen burren hem. Somnade på soffan när jag kollade på that 70's show. Vaknade av att elin stod i dörren o asgarva åt mej haha. Jag e säkert supersöt när jag sussar haha! Då blidde jag pigg och mamma  började med maten o sen så åt vi mat. Sen så ringde de o vilma svarade. Så va det till mej! Så va det min syster fiiia i telefonen. O hon lät lite skum! Hon ba "skulle du kunna göra mej en tjänst, det skulle betyda massor för mej o mattias" o jag fattade ingeting. Sen så sa hon " vill du vara min brudtärna nästa år när vi gifter oss?"  Jag ba " VAAA?? JAAA, de klart" Sen började jag gråta haha. TÖNT! Mamma o elin trodde nån hade dött lr nåt haha. Mattias hade friat idag på hennes födelsedag mihi :). Dom gifter sej 080808 :)! Samma datum som jag o elina åkte till turkiet i år! Älsklingsdatum hihihih.. Vi åkte dit o fira henne lite o sådära! Sen åkte vi hem o kollade nyss på o idol o sådär. Ska duscha snart!
Imorn ere skola igen men bara en lektion. Svenska! SKÖNT.. Men jag o cilla, kanske nina, ska stanna kvar o äta i skolan för de e PANNKAKA! Tänker inte missa det så ere bara...
Men nu ska jag duscha!

PUSSKRAM!


!
image148




Kommentarer
Postat av: Tessan

nej, men guud vad kul !! hälsa grattis från mig.. =)
jag vill också på bröllop. har aldrig varit på det. och inte ens haft på mig en sån där fin klänning . avis på dig Johanna.. :(

Postat av: Elina

ååååh söto jånas ska va brudtärnaaa:D:D:D finaste:D, hahaha du o dina pankakor:D

2007-09-13 @ 22:01:44
URL: http://elinaheikkila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback