give a little love and it all comes back to you.

Och så va det lill-lördag igen då! Skön skoldag. Hade sovmorgon o sen samhälle första lektionen. Höll på med grupparbetet som vi ska ha redovisning på sen :(. Jag gillar ICKE! Efter samhälle hade vi lunch. Sen hade vi fritidens betydelse me gunnis. Kollade på film hela lektionen så de va inte så värst ansträngande. Efter det skulle vi egentligen haft matte men vi hade BF biofilm :). Kollade på "den bästa sommaren". Det va mysigt!
Efter skolan åkte jag hem o va hemma runt halv fyra. Somnade i soffan o vaknade kvart över sex. Good luck o somna inatt säger jag bara.
Imorn har vi matteprov o jag kan ingeting. Hatar våran mattelärare! Hon har prov hela jävla tiden. Damp! Ska nog läsa igenom kapitlet lite så jag kan iaf ett tal. Men först ska jag duscha o sen ere idol, grey's anatomy, fråga olle o sen myggan. Efter det blir det möjligtvis lite plugg höhö.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback