Fredag

Skööön skoldag idag. Hade bara en lektion, svenska! Iförsej så va den lektionen snoppjobbig men man fick stå ut. Sen kom gunilla o tittade in o kollade hur många som hade kommit när de bara va en lektion. O det va faktist typ hela klassen. Hon blev stolt mihi:D.
Efter svenskan så åkte vi med nina till centralen o sen åkte jag,cilla o maria tillbaka till skolan för att äta PANNCAKES<3. Det va gotti gotti maha!
Sen tog vi tåget o burren hem. Va hemma typ tolv! Så jag la mej o tittade på tv o somnade på stört. Sov till klockan fyra :o. Haha! Men de va skönt.
När jag vaknade klädde jag på mej o så o sen skulle jag åka ner på stan o träffa syster. Skulle fixa lite grejer you know! Men jag orkade inte åka själv så jag tog med mej min kära lillesyster :)..
Kom nyss hem o sitter o väntar på moder som åkte o köpte donken. Mmmm! Blir en slappar fredag men imorn blir det PARTY :D! Längtar..
Ha en trevlig fredag alla sötnötar!

Hej♥


Elina sluta sov o kom o prata me mej på msn, haha :)!

Kommentarer
Postat av: E.

MEN JÅNAS ELENAAA MÅSTE FÅ SOVA OSSÅÅÅÅ! hjahaha

Postat av: Anonym

hahahahah NÖÖÖÖ! du får indeeeee.. bara jånas får zoooovaaa... JAG VA SOVA!!! HAHA

2007-09-14 @ 19:16:25
URL: http://johannaschwerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback