"Tur att du kom i tid" "Jaa det va på fitthåret!"

Jaha, mina filmplaner blev inte så lyckade! Så jag fick titta på scrubs istället. Men de gjorde ingeting:D!

Idag var det naturhistoriska museet o cosmonova som gällde. Klassen möttes halv nio på östertälje station o så tog vi tåget till sthlm. Sen tog vi tunnelbana o sen gick vi en liten bit.
När vi kom fram hängde vi in alla kläder o väskor o sen fick vi en uppgift av anna-zara. Skulle gå på utsällningen "Natur i Sverige" o sen svara på massa frågor. De va stressigt men vi hann klart!
När man va klar fick man äta matsäck. De va gotti! Efter maten var det dags för cosmonova. Kollade på filmen amazonas. Ascoolt :D! Jag o nina fick värsta cprycken för de kändes som man skulle dö. Haha! Men cosmonova e alltid lika trevligt.
Efter det tog alla tåget hem..
Väl hemma så la jag mej i vardagsrummet o sov. Vaknade 1½ timme senare av att mamma står o skriker nånting. Går upp o käkar mat o sen åkte vi iväg till elin. Magnus skulle kirra en grej på min datööör! Nu fonka deee... !
Sen kom jag hem PRECIS till grey's anatomy. De va på fitthåret, som myggan skulle ha sagt! HAHA. Efter det kollade jag fråga olle, o sen myggan! Garva som en gris som vanligt haha...
Nu sitter jag här o funtar på om jag ska gå o sussa.. Eller fortsätta läsa i min sega bok, tristan&isolde! Måste ju ha läst klart den snart. Snark!
Men imorn e det sista skoldagen, sen är vi lediga fredag,lördag, söndag OCH måndag.. SNOPP VAD SKÖNT!
Jaja, nu har jag nog inget mer o skriva.

Gonatt rumpslickare!

Kommentarer
Postat av: E.

hahah ja vät att de va shireeee du villde se!!! höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback