Tisdag, ledig :)

Idag va man ju då ledig. Lr som jag skrev förut så hade alla ha utvecklingssamtal idag. Men min mor kunde inte. Men min mamma ringde gunnis imorse o skulle bestämma en ny tid. Men då sa hon att dom kunde prata lite över telefonen o sen beövdes de inge mer för de va inge problem :P. Så jag slipper typ gå moaha! Lr hon skulle prata lite med mej o berätta vad mamma o hon prata om typ.
Idag har jag bara slappat! Vaknade halv två. De va skönt! Sen åt jag frulle o gosa me kissarna.. Sen läste jag några kapitel i tristan&isolde. Den ska va utläst snart :o! Får rappa på lite.
Imorn e det skola igen. Inget jag längtar efter direkt.. På torsdag e det matteprov!!!! De kmr det verkligen gå åt skogen. E förberedd på ett ig redan. Men jaja! Det går som det går.. Nu ska jag kolla tv!

Hejsvejs♥


Kommentarer
Postat av: Tessan

varför måste den där boken vara utläst snart??

Postat av: maria

Shiit för första gången känner jag mig säker på att försöka kunna klara provet haha :P

2007-10-23 @ 22:10:52
URL: http://mariaorre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback