Snark!

Så va de segosöndag igen.
I fredags va vi lediga. Tog det typ bara lugnt hela dagen! Passade på att sova. Tog en liten tripp senare på kvällen. Inget speciellt!
Igår vaknade jag klockan tre. De va SKÖNT o sova! Sen åt jag lite o så gjorde jag mej redo för barnvaktningstajm. Skulle passa syrrans fisungar. Liam o joline :)!
Vi åt godis o kollade på film o massa mys.. Jag o elina hann precis me sista bussen hem! Sen kom jag hem. Satt uppe o snacka på me elina på msn till klockan halv 5 typ. Snacka om turkietresan :(! Shit vilka dampryck vi hade haha! Jaja.. Somnade som en stock sen.
Idag vaknade jag oxå tre haha. Har inte gjort något speciellt dom här två timmarna jag har varit uppe. Ätit frukost typ! Om man kan kalla det frukost haha... Nu ska jag nog ta mej i kragen o gära hemtentan som vi har i historia. Ska va klar på tisdag o jag har inte ens börjat. Lyckat!
Imorn e vi lediga igen. Så fettoskönt asså!

God bajs!

Kommentarer
Postat av: E.

haha eh ja man hade bara lite damposch!=), möööllö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback