I MADE IT!

Det är över! Nu har jag klarat av två äckligt jobbiga hemtentor. Den här veckan har verkligen dödat mej.
Nu är det äntligen helgen på ingång. Och vad händer då? Förhoppningsvis händer det nåt på lördag. Annars stoppar jag en ostbåge i nåns rumpa. På dagen på lördag ska iaf några i klassen på teater. Djungelboken! Alla har sagt att den e asbra så varför inte passa på o gå när man blir bjuden :). Och på söndag ska våran geek familj till naturhistoriska riksmuseet. Haha lr de e jag, mamma, elin magnus PLUS alla barnen(vilma,joline,liam,ebba och nora)Hej här kommer schwerindagiset! Men de blir säkert mysigt. Vill se alla ungars min när dom kmr in på cosmonova. Dom kmr dö, o jag kmr skratta haha! MOAHAH

Idag va som alla andra skoldagar. Bara att jag hade FETTO MYCKET DAMP PÅ MATTEN! Panikattacker.se.. Asså döda läraren! Hon e alltid så äckligt tjurig o ÅÅÅH ASKDJAKSD. Nästa gång ska jag ta med mej mellis o kasta i fejsan på henne.
Annars så va skoldagen typ normal... När jag kom hem var det meningen att jag skulle göra klart religionen. Men istället så la jag mej i soffan o aa, ni vet säkert vad som hände. Vaknade sen igen vid halv sju. Så gjorde jag klart äckeluppgiften om kristendomen och judendomen. Skulle skriva som en dialog mellan en jude och en kristen. Kul? SVAR NEJ.. Jaja. Nu är det klart i allafall!
Nu sitter jag o kollar på south park o typ dör av tråkhet. Men jag blir glad när jag tänker på att vi inte har nån svenska imorn så vi har sovmorgon till 10.15.

Men hejdå ere analkörtlar!

PS. Vill ni se heta bilder rekomenderar jag
http://westlundmalin.blogg.se. Ni dör jag lovar!

Kommentarer
Postat av: E.

ååååh djungelboken bästaaa:D:D:D

Postat av: Malin

hahaha heta bilder

2007-10-20 @ 15:53:24
Postat av: Cilla

Du kan få stoppa en ostbåge i min rumpa om du vill;) grr haha

2007-10-22 @ 15:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback