Cp internet!!!!!!

Mitt internet e helt fuckat. De går o va inne på msn i typ 2 minuter o sen loggas det ut. De går inte o va inne på varken bilddagboken lr facebook. Allt  bara hänger sej! Fan ska ringa till jävla helvetes telia o skälla ut dom. De har fan vart så här aslänge.
Så om ni märker att jag bara, helt plötsligt, loggas ut från msn, så e de inte jag som gör det utan datan. Och ibland när ni tror att jag inte svarar så ere för att ni inte fått det jag skrivit, eller tvärt om. Så tro inte att jag e cp mot er haha. De e datan som e..

Kommentarer
Postat av: Brilly

Tänker du på samma sak som jag Brilly2? DET ÄR TRÄFFASTIMING! Jag saknar dig :(

Postat av: johanna

Jaa Brilly 1 :D. Nu har de varit träffningstajm o de va massa mys :)

2007-11-01 @ 00:34:48
URL: http://johannaschwerin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback