two and a half men

Jupp, det sitter jag o tittar på nuu. Kom precis hem från stan typ :). Mötte systeryster fia o co på stan o så kollade vi efter klänningar till oss tärnor. Lika bra o börja nu! Hon hade tittat på en klänning från vila som jag o katten(fias barndoms kompis) prova. Dom va faktist jättefina :)! Så dom blir det nog. Efter det tog vi en fika på nancys. Så gott maha!
Efter det tog jag o mamma en tur till öb o kika lite. Fanns som vanligt ingeting haha! Ofta öb lixom.. Köpte godissnören iaf :D. Idag ere ugly betty och desperate housewives.. LÄNGTAR!
Ska försöka göra klart utliv redovisningsgrejan. Måste ju bli klar nångång. Juste, "provet" om revolutionerna gick väl okej idag. Sa väl inte så värst mkt! Fick ju typ inte en syl ivädret höhö. Men nu fattar jag faktist allt lite bättre! Framsteg.. Jaja! Skriver säkert senare.

Ciaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback