The peace is over now

Såååå, då va första skoldagen avklarad efter lovet. Hade iförsej bara en lektion, men ändå! Imorn blir allt som vanligt igen, o jag orkar verkligen inte. Min feta läxhög har inte minskat, snarare ökat. Fan jag måste sätt igång, ska de va så svårt?
Men som sagt, vi hade bara en lektion idag, svenska. Jag kan ju säga att jag inte hade längtat speciellt mkt efter cameltoen. Svenskan höll på till kl 11! Sen vart de ett litet minimöte me gunnis, o så berättade hon vilka sidor vi skulle läsa o sådär.
Efter det hämtade jag mina skolkläder, lr köpte ju bara ett par byxor :). Dom va mkt mysigare än dom som va förra året!
Sen så åkte jag, cilla, o nina ner på stan o tog en lurre på nancys. Va som vanligt helt ljuvligt! Satt där i typ 2 timmar haha. Sen traska jag o cilla till burren, o nina hemmåt.
När jag kom hem blev jag typ attackerad av  kissarna. Båda va så kelsjuka så dom visste inte vart dom skulle ta vägen haha.. Söta! Jag åt en mandarin o la mej i soffan o somnade gott. E redan helt slut, efter en skoldag, som bara hade en lektion. Lycka till resten av året säger jag! Snark..
Jag vaknade runt fem. Då skulle jag börja skriva bokrecensionen i historia. Men istället fastnade jag framför datan. Jag e så cp! Men de e ju en dag imorgon oxå. Kmr iförsej inte ha nån tid över, eftersom jag o elina ska jobba efter skolan. Kmr va helt slut när jag kmr hem! Så de lär ju inte bli nå plugg då heller.. Jaja!
Nu ska jag glo på tv. Kanske tillochmed gör några frågor i historia. Den som lever får se!

Adjö!

Idag ere Prison Break, wiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback