Sicken fredag...

Igår trodde jag att de skulle bli en död tråkig fredag. Men ack så fel jag hade! Klockan typ halv elva ringde elina o sa att santana precis hade ringt o de va party i fornhöjden. Och elina o kata va just då i årstaberg. Och kata ville bara hem o sova för hon mådde inte så bra, men elina va aspigg o ville parta. Så hon frågade om jag ville följa med. O jag e ju inte den som säger nej haha. Så jag skyndade mej som en jävla gris o blev klar på en halvtimme o hann precis med kvart över elva bussen. Har nog aldrig vart så snabb! När jag sprang till bussen såg jag att de snöa, blev värsta happy :D. Va tvungen o ringa elina o informera henne.
Mötte elina o kata på centralen, kata sprang till sin buss o sen tog jag o elina 753 mot fornhöjden. Haha like old times ;D!
Kom dit, traska vidare till lägenheten. Där vare massa bekant folk haha! En favorit i repris haha " badabom badabom badabom". Haha elina du fattar! Träffa sara, typ den sista personen jag trodde jag skulle träffa där.
Aa, men där bjöds de på dricka o  hej o hå. Efter ett tag va jag o elina typ dom enda kvar, o sen typ 4 pers till. Satt o prata lite o grejer o sen så vare typ dags för mej o elina o dra. Då va klockan typ sex. Vi gick till burren, satt där i typ en timme eftersom bussjävlen aldrig kom. Men vi hade ju sällis av några kisar. Haha jisses, "johanna johanna, evelina evelina!" Men tillslut kom bussen o vi satt som döda ostar, sen vid centralen tog vi våra kära bussar hemmåt mot sängen. Va hemma typ kvart över sju lr nåt. Slängde av mej alla kläder o la mej i sängen, döööd!

Vaknada runt tio, o mådde som man förtjänade! Men efter ett tag somna jag om men sov asdåligt.. Så när klockan blev halv två traska jag upp o ställde mej i duschen. Kände mej lika fräsch som en fucking uteliggare.
Nu har jag fixat o grejat lite här hemma. Ska snart börja göra mej i ordning för idag ere "utflyttningsfest" hos cillenpillen. Trevlans:D!
Ha en bra dag! De ska iaf jag ha...

Ciaoo♥

Kommentarer
Postat av: e.

hahah badabom badabom hahahha asså shiiiid snööögging DICKEEEN:D:D:D:D haha ja kom på att vi säger dicken haha o ja sa de hela tiden igår men vafan han heter ju dick hahah:Pjaajaaa. haha johanna johanna evelina evelina, sen dansar snögg me händerna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback