Onsdag/Torsdag

Bloggade ingeting igår. Va så seg så jag orkade knappt trycka på knappen till datorn! Men de hände väl inte så mkt nytt. Skolan rullade på som vanligt.. Blev en snabbfika på nancy's efter skolan! Sen tog jag burren hem. Sen vid 6 kom linda o hämta mej. Joline skulle ha astrid lindgren konsert i pingstkyrkan. O såklart så kmr moster johanna o tittar :). Hela oxbacksskolan pressades in i den lilla kyrkan. Såg massa gamla lärare men vågade inte hälsa. Tänk om dom inte känner igen mej lixom. Pinsamt haha! Somnade tidigt.. Väldigt ovanligt för min del! Men va så sjukt trött.. De va den onsdagen det.

Idag var det ingen skola för mej, cilla o nina. För första ggn fick vi bara åka förbi östertälje station o bajsa på skolan. Istället åkte vi till älvsjömässan där vi skulle stå promota våran braiga skola. Det va ju gymnaisemässan för er som inte vet.
Det va kuligt :). Älskar o göra såntdär.. Egentligen skulle vi bara stå en timme, men vi blev kvar till halv två haha! Jag hann göra bort mej oxå.. Ovanligt! Såhär vaaa de.. Cilla gick fram o fråga jens en sak, rektorn asså, a o så böjde han sej ner så han typ kom i ögonhöjd med cilla. Han e ju rätt lång o hon e rätt kort! Men iaf så tyckte jag o nina att de va askul. Så vi härmade honom.. Först nina! Sen jag, så böjer jag mej ner o gör värsta beyonce asset. O precis då kmr tre killar bakom o jag typ puttade en me rumpan. Asså shit vad jag dog av garv! Han ba "eeeh hehehehe de e ingen fara". Men de va kul hahaha!
Sen när vi stått klart, så fick vi ätkuponger o så gick vi o åt. Åt typ en minimacka för 25 spänn!!! Tur att de inte va mina pengar kan jag ju säga. Sen så tog vi tåget hemmåt. Dampade lite på perongen oxå. Haha! Cilla tvingade oss o åka tillbaka till skolan o gå på religionen, som de va typ en kvart kvar på. Haha! Sen så va det egentligen matte, men palla mattebruden lixom. Så jag o nina åkte hem! Men cilla stannade kvar. Duktig flicka!
Skulle egentligen gå på stan systeryster fia oxå. Men orkade inte för jag hade ont i huvet! Så de blir nästa vecka de. Ska kolla klänningar o sådär :).
Det blir ingen skola för the trio imorn heller. Smörade lite för päivi så vi fick stå imorn oxå! Hoppas inte gunilla dödar oss. Men vi e ju så rara, och hennes favvisar, så de borde inte vara nån fara haha...
Imorn e det fredag oxå. Den eviga frågan e som vanligt vad händer i helgen? Jadu.. På lördag kanske de blir ssk match. Skolan bjussar ju! E du fortfarande på cilla? Annars har jag inge planer.. Men elena, the black snake okej? Hhahaha..
Nu ska jag typ dö o kolla på tv.. Inget kul på tvn faktist! Lr jo, nya simpson avsnitt på sexan. Ååh, i love!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Cilla

haha ja en mkt rolig dag har det varit beyonce;)...klart att ja e på! Du och jag på lördag!

2007-11-15 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback