Natt tråk

Jag har så tråkigt! Så jag tog lite bilder för att underhålla mej själv haha.. Här har ni dom :)

image167

Mm, så gott. Elina kmr du ihåg när vi drömde om det här i Turkiet haha ?

image168

Min fina julstjärna som jag satte upp idag :)

image169

Haha, tur att Mysan håller mej sällskap på nätterna. Även fast hon har onormalt stort huvud på den här bilden! :D

image170

Mys! Det är exakt 24 dagar kvar till julafton nu :)

Nu ska jag lägga mej o kolla på TV tror jag. Imorn blir det torekällberget :)!
Sov så gott allesammans. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Oohh äta mysan SÅ SÖÖÖT !!

Postat av: E.

hahaha jaa, har inte ätit de ännu lissom, men hallååååååååååååå vi måste framkalla bilderna, ska vi göra de på tis när vi är lediga:D?

2007-12-01 @ 14:32:29
URL: http://elinaheikkila.blogg.se
Postat av: Tessan

vad gör man när man festar?? UMGÅS
:P haha pucko. men jag skrev bara så för att min bror brukar läsa . :P
och.. ähh skit samma :P

2007-12-01 @ 16:02:09
URL: http://Theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback